Ako si zabezpečíte rast podnikania s pomocou on-line rezervačného systému

On-line rezervačný systém SuperSaaS môžete využívať k rastu svojho podnikania odkiaľkoľvek, kedykoľvek a pomocou akéhokoľvek zariadenia.



Či už zakladáte fitnes štúdio, plánujete prijímacie pohovory alebo vediete jazykovú školu s niekoľkými pobočkami,môžete k rozvoju svojho podnikania využívať on-line rezervačný systém. Rozbehnutie podnikania na internete nie je vždy úplne jednoduché, ale v čase, keď väčšina zákazníkov bude vaše služby hľadať práve na internete, je to úplnou nevyhnutnosťou. On-line rezervačný systém vám pomôže zautomatizovať a spravovať rezervačný rozvrh, rozširovať rady zákazníkov a spájať sa s nimi na sociálnych sieťach.

Častým problémom drobných podnikateľov je snaha o koordináciu rezervácií telefonicky, e-mailom alebo dokonca cez výmenu textových správ s rastúcim počtom zákazníkov. Najhoršie prípady nastávajú, keď dôjde k nedorozumeniu, a vy a váš zákazník prídete na schôdzku v odlišný čas.
Tu uvádzame tri spôsoby, ako môžete využívať on-line rezervačný systém pre rozvoj svojho podnikania.

Umožnite zákazníkom, aby vykonávali rezervácie sami


Keď zákazníkom umožníte, aby sa rezervovali sami, veľmi im tým spoluprácu s vami uľahčíte. On-line rezervačné rozvrhy sú stále populárnejšie a zákazníci zisťujú, o koľko jednoduchšie a rýchlejšie sú samostatné rezervácie. Vy nemusíte byť neustále k dispozícii, a získate tak oveľa viac času na rozvoj svojho podniku, namiesto administratívnej činnosti.

S rastúcim podnikaním a počtom zamestnancov budete mať tiež výhodu v už zavedenom on-line rezervačnom systéme. Potom bude už ľahké pridávať ďalších členov pre prijímanie rezervácií a spravovať rozvrh.

Spravujte svoju databázu a maximalizujte podnikanie


Zoznam e-mailových kontaktov je mocný marketingový nástroj. On-line rezervačný systém môžete tiež využiť na rozširovanie a správu svojej zákazníckej databázy. Jednoducho požiadajte počas rezervačného procesu zákazníkov o vytvorenie účtu s menom a e-mailovou adresou.
Tieto údaje potom použijete na založenie zoznamu príjemcov, aby ste mohli so svojimi zákazníkmi byť aktívne v kontakte. Predsa len získanie lojality zákazníkov spočíva hlavne v dobrej komunikácii. Napríklad si môžete stiahnuť svoju databázu do programu Excel a zistiť, kedy sa ktorý zákazník naposledy prihlásil alebo vytvoril rezerváciu. Stručný e-mail zákazníkom, ktorí už dlhšiu dobu neboli aktívni, ich môže inšpirovať, aby vykonali novú rezerváciu.

Prepojte svoj on-line rezervačný systém so sociálnymi sieťami


Pre rast vášho podnikania je nemenej dôležité výrazné pôsobenie na sociálnych sieťach. Nástroje, ako je Facebook alebo Twitter a vaša webová stránka vám umožňujú udržiavať kontakt so zákazníkmi, zdieľať promo akcie a inšpirovať k opakovanej spolupráci. Integrácia vášho on-line rozvrhu do týchto komunikačných nástrojov je veľmi jednoduchá a nepotrebujete k nej žiadne skúsenosti s vývojom webu.
Svoj on-line rezervačný systém môžete s týmito komunikačnými nástrojmi prepojiť úplne bez problémov a osobitým spôsobom pridať svoje vlastné logo, značku alebo farebnú schému. Bude vás to stáť nejaké to úsilie navyše, ale vaši zákazníci sa vďaka tomu budú pri používaní vášho on-line rezervačného systému cítiť ako doma. Pomôže to tiež vybudovať dobré vzťahy s vašimi zákazníkmi a vytvoriť profesionálny vzhľad a pôsobenie vášho podniku.

Budete prekvapený, ako rýchlo vaša firma porastie a o koľko viac času budete mať na svoje služby. On-line rezervačný systém nielen zaručí pre vašich zákazníkov príjemnejší zážitok, ale aj vám veľmi uľahčí život. Už nebudete musieť so svojimi zákazníkmi zložito hľadať zhodné voľné miesto vo svojich kalendároch, ani ručne zostavovať zoznam príjemcov pre svoje e-maily alebo sa snažiť zostať v kontakte so zákazníkmi na odpojených sociálnych sieťach.